joi, 2 august 2012

cher thierry

vineri 27 iulie 2012, orele 16:12
"mama, thierry al lui monique a murit intr-un accident de velo"...
acest mesaj mi-a rupt o parte din inima...
in 2006 l-am cunoscut pe varul meu, baiatul surorii tatalui meu vitreg. la momentul respectiv un barbat de 40 ani, slab, atasat de parintii lui prea tare pentru a se incumeta in vreo relatie de durata.
am fost imediat surprinsa sa descopar un om diferit de familie, adica in banca lui, care atunci cand se barfea, parasea camera inventand diferite pretexte.
el este cel care mi-a prezentat zona, care m-a scos in oras, care m-a dus la plimbare pe cheltuiala lui (ceea ce este destul de ciudat pentru un francez chiar daca esti din familie)
el m-a facut sa iubesc tour de france ...pasiunea lui pentru ciclism am adoptat-o si eu desi nu eram un fan al acestui sport mai ales pentru ca in romania nu exista mai nimic care sa te indemne sa il practici.
vestea mortii lui este in continuare un soc...
faptul ca un sofer de masina de gunoi nu l-a vazut si i-a fracturat gatul, omorandu-l pe loc, este cu atat mai dureros...
draga thierry, ai fost un om bun, mi-ai aratat cat de frumos este la tine acasa si mi-ai deschis o lume pe care nu o banuiam. pentru toate acele momente, ITI MULTUMESC oriunde ai fi!

R.I.P.!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu