vineri, 6 aprilie 2012

De ce nu il mai votez pe Radu Mazare!

Buna ziua, astazi am mers in parc cu bebe asa cum facem aproape in fiecare zi de cand s-a nascut si inca dinainte de acest an. De cateva zile resimt faptul ca va incepe campania electorala si trebuie sa recunosc ca habar nu am cu cine sa votez intrucat dati-mi voie sa cred ca nu s-a inventat inca politicianul care sa merite respect...in viziunea mea, nu trebuie sa imi dati dreptate. Asa ca mi-am propus ca de cate ori am ocazia neplacuta de a constata lucruri/situatii/locuri/oameni in neregula sa fotografiez si sa adaug informatiile la acest "jurnal de campanie" si sa ne facem o parere despre ce trebuie imbunatatit. Astazi motivul 1: Vis-a-vis de Spitalul de boli infectioase este un cabinet notarial al Veronicai Petrescu. Este usor de remarcat, deoarece a furat tot spatiul verde al scarii respective de bloc, si-a marit intrarea modificand cu totul structura de rezistenta a blocului, si-a pus o copertina de pe care foarte usor pot intra hotii in apartamentul de la etajul 1. Din cate am inteles de la un vecin, a contrafacut semnaturile vecinilor din scara respectiva care nu si-au dat acordul pentru aceste modificari! Si bomboana de pe coliva - din cele 7 locuri de parcare din fata scarii respective, 5 sunt inchiriate de acest cabinet notarial. Ma gandesc, oare are vreodata 5 clienti in acelasi timp in notariat pe care sa ii serveasca?! Ma indoiesc! Pentru aceasta nesimtire crasa, dl mazare nu va mai pupa vreodata votul meu. Degeaba ne ia ochii cu parcari in care intra mai multe masini decat anterior daca scopul este de fapt unul marsav, acela de a il inchiria firmelor de la parterul blocurilor!! Data viitoare voi vorbi despre motivul nr.2 v-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu