duminică, 11 aprilie 2010

sun-day

aşa cum am promis şi am zis că n-o să mă ţin de promisiune (lol), nu am mai scris de câteva zile. nu că nu s-ar fi întâmplat nimic important între timp, dar de fiecare dată când m-am apucat, m-a cuprins aşa o lene...:) glumesc...

ieri, sâmbătă, mi-am petrecut-o cu soţul meu, firesc, normal şi logic...astăzi, situaţia se repetă. oricum, poate că aparent nu se întâmplă nimic special în vieţile noastre, dar cred că de fapt exact această normalitate ar trebui să ne bucure. dacă par uşor logoreică şi fără sens, să ştiţi că vina îi aparţine acestui minunat vin roşu, pur românesc. EL E VINOVAT! Bineînţeles că n-o să îmi asum eu vina pentru tendinţa destul de apăsătoare de a tasta mult si senseless, cum ar zice americanii :))

o să revin mai târziu că acum sunt sub efectul duşmanului :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu